Kunstifanaatik

Ma avastasin, et tegelikult ei ole vaja iga jumala kord joonistada mingit väga detailset pilti. Tegelikult ei pea iga kord olema joonistamiseks ka väga tõsist põhjust. Näiteks mul tuli tuju, et võtan mingi pildi ette ja siis proovin sellest inspireeritult midagi teha. Ja niimoodi sa alguse see, et ma olen päris paljudest tuttavatest joonistanud nendest inspireeritud digitaalse kunsti teose. 😀

Ja ma ei tea, mulle tundub, et osadel ei ole sellest sooja ega külma, aga osadele väga meeldib. Aga kuna ma julgen öelda, et ma ise olen natuke uhke, siis ma ikkagi tahaks neid ka siin jagada. Tegelikult alguse sai see joonistamishullus üldse koomiksite joonistamisest. XD Mulle lihtsalt nii hakkas meeldima! Mõtlesin, et ma ise kogu aeg igasugu jooksu meemide peale naeran, et miks mitte proovida ise ka midagi teha ja nii see läks. Eriti, kuna jooksmisest praegu natuke paus, sest jalg annab ikka tunda. Homme lähen füsioterapeudi juurde uuesti, eks siis näis, mis saab. Lisaks, meil kodus jõusaal hakkab juba kuju võtma, nii et jah. Vähemalt kuidagi saan treenida, sest mu eesmärk Kopenhagenis väga hea tulemus joosta on endiselt jõus.

Igatahes, jagan kõigepealt mõnd pilti ja siis kirjutan niisama ka edasi. 😀

Siit äkki saab kõige paremini aru, mida tähendab inspireeritud pilt. Mõned teised veel, aga ilma originaalita:

Ses suhtes, et jah. 😀 Proovin igasuguseid erinevaid asju.

Üldse nii joonistamise kui ka jooksmisega seoses ma mõtlesin, et tegelikult oleks VÄGA MEGA VÕIMAS, kui keegi tahaks mind toetada. Ma ei ole seda kunagi küsinud ja eks ta veits veider ole, aga ma mõtlesin, et katsetan sellist asja järgi, nagu KO-FI.

Et siis võite ostam ulle kohvi või vaadata commissions alla ja äkkkki te tahaks ka endast insireeritud pildikest? Kellelegi saata? Jõulukaardina?

TOETA MIND JMS

Aga kui nendest koomiksitest veel rääkida, siis need on ka mu meelest täitsa toredad. Kahjuks ma pole leidnud kedagi veel, kes mu vaimustust jagaks…

Mul mõned on veel siia kunagi tulevikus jagada ja isegi, kui kedagi absoluutselt mu joonistamine ei huvita, siis mul endal on ikkagi täitsa vahva. XD Ma tean, et AI jne teeb igast inimesest mega lahedaid pilte, aga ma ikkagi loodan, et tegelikult kellegi meelest on midagi erilist selles päris enda joonistatud asjades ka!

Leave a comment