Uus aasta ja jõusaalipromo

Ma ei jõudnudki aasta lõpus mingit postitust teha, kuigi arvutis oli mul kogu aeg aken blogiga lahti, et nüüd hakkan kirjutama. Aga kuna mingi kuuenda jaanuarini on okei soovida head uut aastat siis ma arvan, et see on selline paras aeg, mil võib ka uue aasta eesmärke kirja panna.

Kuigi tegelikult ma teen endale eesmärke iga päev, sest sisuliselt hakkab igast päevast uus aasta. Teine veebruar? Sellest kuni uue aasta teise veebruarini on ju jälle uus aasta ja nii edasi. 😀 Seega, miks mitte, eks. Lisaks on mul komme teha endale iga päev metsikult pikk nimekiri asjadest, mis kõik vaja ära teha. Konkreetselt märgin üles mingi 30 asja ja siis hakkan ühest otsast peale. Mul pole veel olnud korda, kus saan kõigile linnukesed järgi teha. Peamiselt on seal sellised asjad nagu “pesu pesta”, “tolmud võtta”, “voodiriided vahetada” jne, aga samas jah, ma lisan sinna ka “lugemine”, “kirjutamine”, “blogipostitus” ja “jooksmine”. See tähendab ka need asjad, mida mulle tegelikult meeldib teha, sest et noh, endal kohe hea tunne, kui saab märkida, et tehtud. 😀 Selline trikitamine.

Ma mingit kokkuvõtet jms ei viitsigi teha. Ma ei tea, mul vahepeal on nagu selline tuju, et ma kirjutan tervele maailmale tänukirja ja nutan õnnest, et ma suutsin joosta kaks maratoni ja saada üle igasugustest muredest, aga samal ajal järgmisel hetkel mul tekib tunne, et iu, hoia oma motivatsioon ja omg maailma on nii hea ja sa saavutad kõik mis sa tahad, endale, sest see tundub nii võlts. 😀 Ma ei tea, kõigil on nagu häid ja halbu aegu ja muidugi on tore uhke olla, aga samas vahepeal, eriti nt YouTubes vaadates mingeid kindlaid kanaleid tekib see tunne, et nad on kuidagi nii tänamatud ja samal ajal liiga eneseimetlejad, et looook at me, ma olen parim inimene maailmas ja vaadake mu saavutusi ja sa saad ka seda teha (aga ei saa ju, kui pole antud tervist, raha vms. Üldjuhul on paraku nii (ja ma ütlen ÜLDJUHUL!), et täiesti nullist midagi saavutada on raske ja siin peab olema kas sitaks annet või hullult joppamist). Aga see selleks. Ma ei taha kuidagi alla tõmmata vms. 

Paistab, et mul pole kumbagi. 😀 Sest muudkui üks tervisehäda ajab teist taga ja nii palju on teha ja mul on vahepeal tunne, et selle kõigega ei jõua mitte kuskile. Tegelikult ma lubasin endale, et kui meil jõusaal valmis on, siis ma reklaamin seda. Ühesõnaga, kui sa oled Hiiumaal Kärdlast ja Käinast kaugel ja tahad trenni teha, siis võta minuga ühendust läbi signe.kerge@gmail.com ja räägime, kus täpselt me asume ja mis varustus meil on, ehk saad tulla ja hoopis siin trenni teha! Ilmselt keegi, kelle pihta see postitus käiks, tegelikult siia ei jõua (sest jälle, mul seda joppamist jääb puudu :D), aga no igaks sajaks juhuks võin selle kirja panna.

Work in progress – meil on jooksulint, elliptiline, ratas, õla ja selja masin, hunnik kettaid ja megakorralik kükipuur. Kohe tulemas ka hunnik hantleid ja muud head!

Mis puudutab mu uusaasta eesmärke, siis nii mõnigi neist on kindlasti jõusaaliga seotud. Näiteks me saime just üles elliptilise seadme, mille peal ma olen trenni teinud, sest ma täpselt kaks päeva enne vanaaasta õhtut sain oma uued jooksutossud kätte ja olin sellest NII ELEVIL, et lihtsalt väravas hüpates ja kullerit oodates tõmbasin selja nii hullult ära… 😀 Ja no ega mu sääreluu veel ka täiesti korras pole, üritan siin kõike nagu natuke teha ja tasakaalu leida. 

See toobki mind siia, et uuel aastal on mu esimene eesmärk:

1. Vähem vigastusi! Ma tean, et see on selline asi, mida ise väga reguleerida ei saa, sest noh, õnnetusi ikka juhtub, aga ma väga proovin endast kõik anda, et treenimine jms sujuks ilma suuremate probleemideta. Näiteks kui mul oli põlvevalu, siis ma lihtsalt iga päev tegingi kokku tund aega venitusi ja tugevust tõstvaid harjutusi. Ja sain sellest lahti. Nüüd pean proovima sama teha kõige muuga, mis ähvardab. Ma usun, et see teeb mind kindlasti tugevamaks, kuigi jah, see on ka megalt frustreeriv. Aga tuleb proovida! Eriti, kuna 15. jaanuar peaks algama mu 16 nädalane maratoniblokk, millega proovin valmistuda Kopenhaageni maratoniks…

2. Joosta Kopenhaageni maratonil hea aeg. Ideaalis alla 3:30:00, aga no… nagu mitmed inimesed, kellel on sellised ajalised eesmärgid spordis, ma peaks tegema kolm mingit varianti. Nii et siis alla selle, alla 3:45:00 ja alla 4:00:00, sest alla nelja ma pole veel ka ühtki maratoni kahjuks jooksnud. Ma ei tea tõesti, kas see tuleb ka välja, aga ma annan endast kõik!

3. Joonistada, lugeda, kirjutada. Ma panen need kõik siia ühte patta. Ma lisaks näitan pilti, mis ma viimati tegin ja mis on üle pika aja siis üks selline, mille konkreetselt joonistasin pildi järgi ja mis ei olnud ainult niisama inspireeritud. Ma ise olen suhteliselt rahul, kuigi tegelikult natukene oleks vaja seda veel mudida. Aga no, mida ma veel oskan tahta, kui tegelikult programm on alles suhteliselt võõras. Igatahes sellega tahaks edasi tegeleda. Teine suur asi siin punkti all on kindlasti kirjutamine. Nagu enamik vist teavad, siis mu õest saab kohe kahekordne avaldatud autor ja natuke nagu on kade meel, tahaks ju ka! Ma mõned aastad tagasi alustasin üht hullu fantaasiajuttu, millest mingi 30 lehekülge on kirjas ka, ent mis siis toppama jäi. Kui ma vähegi aega leian, siis ma väga proovin sellega edasi tegeleda! No ja blogi kirjutamine käib ka siia alla, ning lugemine. Kõik need head teosed on vaja ka endale selgeks teha, mis mind kodus ootavad. Tegelikult olen isegi maru tubli olnud, sest ma olen viimase nädala jooksul pea iga õhtu vähemalt ühe peatüki lugenud!

Minu viimati tehtud teos siis, kutsu Izzy!

4. AirBnB/Booking. Kui me saame oma saunamaja piisavalt korda (hetkel on seal lihtsalt teise külalistemaja ehitusasjad), siis väga tahaks seda juba uuesti üürida. Lisaks siis kindlasti on inimestel suur nauding, et saavad tulla siia millal iganes, teha trenni, olla looduses ja lisaks teha sauna ja puhata. Tule millal iganes. Aga see on minu eesmärk siis, see asi käima saada. Hetkel on igast plaanid! 

5. Podcastiga alustada. No ma olen ise paaris osalenud ja nii ja ma tean, et see pole mingi väga lihtne asi, aga näiteks kui ma selle ultrajooksja tüdrukuga tegin seda intervjuud, siis ma niiii mõtlesin, et palju parem oleks see heliformaadis, et inimesed saaksid kuulata ja ma ei oleks lõksus, st esitan küsimused ära ja siis ta vastab midagi ja mul tekib juba sada uut küsimust. Noh, eks see vist oleks inglise keeles, aga ehk leiaks ka kellegi, kes eesti keeles tahab rääkida. 😀 Samas siis tuleb mängu see, et jeeeerum, mis teemadel ma üldse rääkida võiks? Kas teha kitsalt sporditeemaline? Samas kunagi ma ju kirjutasin muusikaarvustusi ja olin selles kõva käpp, kas ei võiks seda üles äratada? Või siis kas teha üks kord mingi üks teema ja teisel korral võtta teine? Elustiil? Või siis rääkida sellest, miks blogi sai alguse ja hooooopis suhelda inimestega, kes on söömishäire käes vaevelnud? Aga samas seda viimast ma vist väga teha ei tahaks, sest ma tunnen, kuidas ma pean neist inimestest, keda ma tean ja kes sellega kimpus on, eemale hoidma. Ma võiks rääkida kellegi võõraga või kellegagi, kes tahab terveks saada, aga kuidagi on minu sotsiaalmeediaringkonnas lihtsalt inimesed, kes minu meelest isegi ei taha terveks saada ja blablabla ma ei viitsi selle üle isegi arutleda. Igatahes, see podcasti värk oleks päris hea asi, millesse oma aega panustada.

6. Kokata inimestele tellimuste peale. Aahhahhaha, ärge nüüd arvake, et ma hakkan kohe hullult mingeid vingeid retsepte tegema ja kooke küpsetama, ma lihtsalt mõtlesin, et päris pull oleks alustada mingisugustest kodukohvikute päevadest vms, ma olen päris pikka aega unistanud, et midagi sellist võiks teha. Miks siis mitte lõpuks proovida.

Sellega seoses, näiteks jõuludeks ja aastavahetuseks ma tegin rullbiskviiti, mis läks täiega peale. Ja teise asjana tegin ka toorjuustu-vahukoore kooki, piparkoogipõhjal ja sisse läks veel valge šokolaad. Peale tegin ise magusad mandlid ja need kaneelis ja tuhksuhkrus pohlad. Mulle nii meeldis, et kui aastavahetusel istusime ja sõime siis need, kes muidu kunagi ühtki tükki ei võta, kiitsid taevani. Mu jaoks parim kiitus ja kompliment.

No ja siis on igasugused muud eesmärgid veel, kasvuhoonet pidada ja aias asjad korda saada, pilte teha, filmida, mingeid uusi projekte mõelda, uue tööga hästi hakkama saada (mul on esmaspäeval esimene päev!), andmekaitset juurde õppida, võib-olla doktoriõppe peale mõelda (ma nii väga tahaks, viimasel ajal on kuidagi tekkinud uuesti see tahtmine õppida ja kirjutada midagi akadeemilist).

Eks siis näis, mida see 2024 mulle toob. Aga muidu kõik on hästi, olen armastatud, hoitud ja rõõmus. Väga loodan, et nii minul kui ka kõigil sõpradel, sugulastel ja tuttavatel on mega hästi. Kuluks ära, sest kurvad hetked on ka ikka olnud ja üle elatud… 

Miks nii kuradi külm on?!

2 Comments Add yours

  1. M says:

    Palun saada mulle kooki ja rullbiskviiti. Ma (pardon me) ilastan juba mitmendat korda ja tulen ja vaatan seda pilti. Mega suur isu on, aga hetkel on sellised ajad, et ei jõua koogi tegemiseni ise ja enne kui keegi ütleb, et osta poest, siis eiii, kodus tehtud on alati parimad. Igatahes ma nüüd ilastan edasi ja elan unelmas, et ma saan neid kunagi maitsta.

    Su salajase kaasaelajana loodan kunagi teie airbnbsse jõuda, Hiiumaal käisin 2 aastal järjest, aga usun, et seal on kindlasti veel palju avastamist.

    Ja lisaks tahtsin uurida kas su kaaslane on nõus jagama ka minuga(meiega, kui keegi su lugejatest veel huvitub) hea koduse burgeri retsepti/retsepte? (lihaga ka palun) Mu mees fännnab jubedalt käsitööburkse ja mis oleks veel parem kui mitte ise seda talle tulevikus valmistada. Siis ta äkki ei telli igakord restos burksi sest kodus saab paremat. 😀

    Like

    1. signepyou says:

      Issand kui nunnu kommentaaaar, ma pole nii ammu ühtki kommentaari saanud. 😀 Ja ma kohe ei tahtnud enne vastatagi kui postitus burgeriretseptiga on üleval, hahaha. 😀
      Me väga loodame et sa jõuad ning minu plaan on suvel ka kodukohvikute päevadel osaleda, kui mitte varem aga siis saaksid küll rullbiskviiti ka proovida, hehe! 😀

      Like

Leave a comment